Megrendeléskezelés és értékesítés utáni támogatás
Optimalizáljuk a teljes rendelésteljesítési folyamatot, valós idejű átláthatóságot biztosítunk az előrehaladásról, és hatékonyan kezeljük a határokon átnyúló értékesítés utáni vitákat, mentesítve az ügyfeleket a folyamatkövetés és problémakezelés terhe alól.

1. Teljes körű rendeléskövetés
Dedikált ügyfélmenedzsereink felügyelik a teljes rendelési életciklust – a gyártásütemezéstől és anyag-előkészítéstől a raktározáson, logisztikán és vámkezelésen át – biztosítva az időben érkező, strukturált státuszfrissítéseket.

2. Professzionális értékesítés utáni vitakezelés
Kapcsolattartóként működünk az ügyfelek, beszállítók és szállítmányozók között a felmerülő problémák (pl. árukár vagy hiány, minőségi kifogások, visszaküldési vagy csereigények) hatékony kezelése és a megoldások megvalósítása érdekében. „Személyes + 24/7” helyi támogatást is biztosítunk: az ügyfelek irodai látogatást is egyeztethetnek az igények átbeszélésére.

3. Proaktív kockázatelőrejelzés és megelőzés
Előzetes kockázatértékeléseket végzünk a lehetséges fennakadásokra (pl. gyártási késedelmek, logisztikai problémák, minőségi eltérések), megelőző intézkedéseket alkalmazunk (pl. tartalék logisztikai tervek), és előre tájékoztatjuk ügyfeleinket a rendelésteljesítési kockázatok minimalizálása érdekében.